Фильтр
Код ДК 021 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-16 00:06
Очікувана вартість закупівлі342 239,97грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-16-000002-a
ОписКомп’ютерне обладнання
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникМіністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код в ЄДРПОУ / ІПН40446210
КраїнаУкраїна
ОбластьКиївська область
МістоКиїв
Завершення періоду уточнень2019-01-21 12:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-21 12:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-23 12:00:00
Дата оновлення2019-01-16 00:07:17
Код ДК 021 - 38650000-6 - Фотографічне обладнання
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-15 23:41
Очікувана вартість закупівлі29 612,90грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-15-001838-b
ОписФотографічне обладнання
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникМіністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код в ЄДРПОУ / ІПН40446210
КраїнаУкраїна
ОбластьКиївська область
МістоКиїв
Завершення періоду уточнень2019-01-18 23:50:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-18 23:50:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-22 23:50:00
Дата оновлення2019-01-15 23:41:59
Код ДК 021 - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-15 23:36
Очікувана вартість закупівлі130 675,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-15-000926-a
ОписХлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникВІДДІЛ ОСВІТИ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код в ЄДРПОУ / ІПН02143034
КраїнаУкраїна
ОбластьЖитомирська область
Містоселище міського типу Ємільчине
Завершення періоду уточнень2019-01-18 23:40:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-18 23:40:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-22 23:45:00
Дата оновлення2019-01-15 23:44:57
Код ДК 021 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-15 23:28
Очікувана вартість закупівлі171 374,29грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-15-000923-a
ОписЕлектричні побутові прилади
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникМіністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код в ЄДРПОУ / ІПН40446210
КраїнаУкраїна
ОбластьКиївська область
МістоКиїв
Завершення періоду уточнень2019-01-18 23:40:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-18 23:40:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-22 23:40:00
Дата оновлення2019-01-15 23:29:01
Код ДК 021 - 66510000-8 - Страхові послуги
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-15 23:18
Очікувана вартість закупівлі26 400,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-15-002937-c
ОписСтрахові послуги
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКомунальний заклад освіти "Українсько-Американський ліцей" Дніпровської міської ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН24450096
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
Містом. Дніпро
Завершення періоду уточнень2019-01-17 23:16:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-17 23:16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-25 23:16:00
Дата оновлення2019-01-15 23:18:57
Сторінки:

За результатами проведеного Рахунковою палатою аудиту системи електронних закупівель Прозорро, Служба безпеки України ініціювала позапланову перевірку технічного захисту інформації. Позапланову перевірку проведе Держслужба спеціального зв’язку та захисту інформації.

У звіті по аудиту системи Прозорро, Рахункова палата вказала на «істотні недоліки експлуатації інформаційно-телекомунікаційної системи», в тому числі відсутність проектної та експлуатаційної документації та комплексної системи захисту інформації. Це послужило головним поштовхом до призначення перевірки.

Подальші заходи щодо виправлення недоліків при експлуатації ІТС ProZorro ДП Прозорро будуть визначені за результатами перевірки.

Закупівлю ліків державними структурами в Україні тепер легко контролювати за допомогою системи електронних торгів Прозорро. В результаті інтеграції переліку ліків з Державного реєстру лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України актуальний список ліків буде відразу розміщуватися в систему електронних закупівель ProZorrо. Це дасть можливість замовникам відразу вибрати коректну назву ліків з офіційного списку і не плутатися в назвах.

Учасники теж зможуть швидко і легко за допомогою фільтрів знайти цікавий для них тендер, а також уникнути зайвих питань за погодженням назв і предмета закупівлі. Така інтеграція переліку ліків з Державного реєстру дозволить контролювати закупівлі ліків в системі Прозорро. Тепер стане просто визначити за якими цінами, і в яких регіонах замовники закуповують ліки, а також легко виявити завищення ціни.

Корупційні схеми, пов’язані з маніпулюванням назвами ліків тепер стануть вкрай скрутними.

Дороги – одна з найбільших проблем в нашій країні, не тільки за станом їх якості, а й за рівнем корупції в даній галузі. Мабуть одне з іншим пов’язано безпосередньо. Переклад даної галузі в систему Прозорро не показав особливої ​​зміни. Справа в тому, що учасники тендеру по ремонту доріг заздалегідь домовляються між собою про ціну, переможця і інші умови. В результаті страждає і бюджет країни, і якість доріг і галузь в цілому.

Дану ситуацію прокоментувала голова Укрдорінвест Олена Криворучко: «Ми вивчали закупівлі в багатьох країнах, ця проблема актуальна і для них, але там зі змовами жорстко борються, а компанії, викриті в змові, більше не можуть брати участь в торгах. В Україні такої практики немає. І на сьогоднішній день дорожня галузь є ідеальним майданчиком для змови учасників торгів. За рахунок цього всі вони так чи інакше залишаються задоволені результатом».

Рішення проблеми в поліпшенні конкурентного середовища та залучення на наш ринок нових гравців з-за кордону. Покарання змовників не буде, поки Україна не перестане займати одне з провідних місць в світі по корупції. Але поліпшення стану наших доріг дуже наболіла проблема. З приводу поліпшення конкурентного середовища в Прозорро в дорожній галузі так висловилася Олена Криворучко: «Для іноземного підрядника перемога на тендері – це гарантія того, що він не даремно витратив кошти на відкриття представництва, перенесення потужностей, підготовку документації. Це його прямі витрати, і він готовий боротися за те, щоб вони не були марними, і його норма рентабельності зберігалася».

Залишається сподіватися, що хтось з боку, зацікавлений в якості своєї роботи, зможе зробити наші дороги краще.

Сайт Центральної виборчої комісії (ЦВК) зламали хакери волонтери з організації «Кіберальянс» з метою вказати на вразливість до кібератаки державних сайтів. Злом проходив по міжсайтовому скриптінгу типу XSS, а факт злому хакери розмістили на своїй сторінці в Facebook.

У ЦВК змушені були прокоментувати ситуацію і заспокоїти громадян. Чиновник Держреєстру Олександр Стельмах підтвердив існуючу проблему, проте вказав на те, що реєстр виборців не пов’язаний з мережею інтернет і знаходиться під надійним захистом. Як аргумент, він за тією ж технологією зламав сайт Прозорро.

Злом Прозорро викликав резонанс в ЗМІ, і з цього приводу коментар дала прес-секретар ProZorro Анна Базима: «Міжсайтовий скриптинг дійсно потенційно небезпечний, але тільки при наявності функції «персональний кабінет» і необхідності авторизації користувачів. У нас цього немає». Незважаючи на гадану беспечність, небезпека все ж є. До кінця поточного місяця в Прозорро обіцяли виправити ситуацію з «діркою» в сайті.

Серед величезного числа тендерів, що проводяться в системі електронних торгів Прозорро.Закупівлі, досить важко відстежити підозрілі закупівлі, що мають корупційну складову. Для оптимізації, прискорення і збільшення точності пошуку таких тендерів в Прозорро була впроваджена система, яка використовує штучний інтелект. Вперше систему представили на фестивалі «ДОЗОРРО Фест – 2018». У Transparency International Ukraine наступним чином прокоментували появу такої системи: «Якщо раніше портал був місцем збору відгуків на підозрілі закупівлі в системі ProZorro, то тепер в його основі буде штучний інтелект, здатний до самостійного навчання. Зокрема, система буде оцінювати кожну закупівлю за сукупністю факторів ризику і відбирати найбільш сумнівні».

Електронна система з штучним інтелектом буде автоматично досліджувати і моніторити тендери, а відомості про сумнівні закупівлі буде передавати громадським організаціям, що входять до спільноти DOZORRO.

Остаточний висновок з приводу об’єктивного ризику знаходження корупції в конкретної закупівлі буде робити вже людина. Технічний координатор порталу ДОЗОРРО Андрій Кучеренко так висловився з приводу впровадження нової системи в Прозорро: «Завдяки такій взаємодії людини і машини, через 2-3 місяці ітерації система почне прогнозувати набагато точніше. Я впевнений, що вже до кінця цього року точність стане дуже високою».

У Прозорро нова система була впроваджена в другій половині липня.

В системі закупівель Прозорро вирішується проблема з видалення бага, що дозволяє довідатися про ціни конкурентів ще до початку процедури аукціону. Дізнатися ціну можна наступним чином. При підтвердженні документації і цінової пропозиції, що відправляється для участі в тендері, учасник користується електронним цифровим підписом. Такий підпис є можливість перевірити на справжність. Це робиться за допомогою спеціальної опції на офіційному сайті Мін’юсту. У вікні перевірки цифрового підпису є функціонал «Зберегти». При натисканні на збереження, документація завантажується на ваш комп’ютер. Відкрити збережений файл можна за допомогою звичайного Блокнота, і там вже знайти ціни конкурентів.

З приводу ситуації, що склалася так висловився генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний: «Така проблема насправді є. І ми її взяли в роботу. Потрібно враховувати, що такий баг є тільки на відкритих європейських процедурах, коли є прекваліфікація. І він не дає можливості шахраювати. Ефект буде, тільки якщо учасників більше двох: тільки тоді є інтрига на аукціоні: де, чия ціна».

Торгів, за якими можна знайти цінову пропозицію конкурентів, реалізується лише близько 1%. Однак, як вважають юристи, якщо хтось з учасників звернутися в суд, то у нього є підстави і шанси зробити торги недійсними.

Системі електронних державних закупівель Прозорро виповнилося 2 роки на початку серпня. Багато що вдалося досягти, але сама система не стоїть на місці і динамічно розвивається. За цей період вдалося заощадити державних коштів на суму близько 52 мільярдів гривень, і провести більше 2 мільйонів тендерів.

На своїй сторінці в Facebook перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефедов так висловився з цього приводу: «Сьогодні два роки з моменту повного переходу всіх закупівель в Україні в електронний формат. Ми не можемо побудувати окремо взятий рай ProZorro, де все буде ідеально, незважаючи на життя поруч. Але ми можемо показати приклад змін, можемо штовхати систему вперед, можемо побудувати нову державну службу в ДП “Прозорро” і департаменті громадських закупівель і можемо стати тією киркою, яка проб’є скелю хоча б в одному місці!».

ProZorro.Продажі отримали і міжнародне визнання. На конкурсі CitiT4I – Challenge, що проходив в Індії в 2017 році, Прозорро отримало нагороду, як найкращий антикорупційний стартап світу. А також нагороду від C5 Accelerate і USA Institute of Peace на конкурсі «The Shield in the Cloud Innovation Challenge».

Аналіз проведених тендерів в Україні по ремонту автодоріг показує, що вони продовжують проходити повз Прозорро. Такий висновок зробили в Офісі ефективного регулювання (BRDO), вони так прокоментували ситуацію: «Витрачаються чи кошти за призначенням? Як так вийшло, що в Тернопільській області ділять одну й ту ж дорогу на відрізки по 200 м і укладають 96 маленьких угод загальною вартістю 14 млн. грн.? Навіщо це робити, запитаєте ви. Все дуже просто – служба автомобільних доріг Тернопільської області розтрощила роботи по ремонту доріг на так звані допорогових значення, тобто на суму менше рівня порогового значення, за якими повинен проходити тендер».

Кошти, що виділяються на ремонт доріг, завжди приваблювали не чистих на руку чиновників. Гроші країни красти можна безкарно, а на дороги наплювати, тому проблема доріг настільки гостра в країні.

Залишається сподіватися, що вийде з тіні витрата бюджетних коштів на ремонт доріг, особливо в тій частині, яка відповідає за прийом якості виконаних підрядниками робіт. В Офісі ефективного регулювання, в свою чергу, запускається новий сервіс, який дозволяє зробити процес реалізації робіт по ремонту доріг більш прозорим. У BRDO так висловилися з цього приводу: «На основі відкритих даних ProZorro і E-data ми будемо аналізувати оголошені тендери, їх переможців і фактичні виплати за виконані роботи. Щомісяця ми будемо публікувати рейтинг областей за цими показниками».

Обійти систему електронних закупівель Прозорро чиновники намагаються з однією єди