Фильтр
Код ДК 021 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2018-11-13 21:34
Очікувана вартість закупівлі4 385,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-13-002100-b
ОписКакао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникВОСТМО "Фтизіатрія"
Код в ЄДРПОУ / ІПН05484008
КраїнаУкраїна
ОбластьВінницька область
Містосело Бохоники
Завершення періоду уточнень2018-11-14 21:39:02
Початок періоду прийому пропозицій2018-11-14 21:39:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2018-11-15 21:39:02
Дата оновлення2018-11-13 21:34:56
Код ДК 021 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2018-11-13 21:32
Очікувана вартість закупівлі14 340,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-13-003158-a
ОписМедичне обладнання та вироби медичного призначення різні
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7"Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01984004
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоМ. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, САМАРСЬКИЙ Р-Н
Завершення періоду уточнень2018-11-16 23:59:00
Початок періоду прийому пропозицій2018-11-16 23:59:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2018-11-21 23:59:00
Дата оновлення2018-11-13 21:32:04
Код ДК 021 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2018-11-13 21:27
Очікувана вартість закупівлі18 000,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-13-003156-a
ОписЛікарські засоби різні
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7"Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01984004
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоМ. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, САМАРСЬКИЙ Р-Н
Завершення періоду уточнень2018-11-16 23:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2018-11-16 23:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2018-11-21 23:55:00
Дата оновлення2018-11-13 21:27:32
Код ДК 021 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2018-11-13 21:22
Очікувана вартість закупівлі3 200,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-13-003155-a
ОписСистеми реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7"Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01984004
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоМ. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, САМАРСЬКИЙ Р-Н
Завершення періоду уточнень2018-11-16 23:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2018-11-16 23:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2018-11-21 23:00:00
Дата оновлення2018-11-13 21:24:27
Код ДК 021 - 38410000-2 - Лічильні прилади
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2018-11-13 21:20
Очікувана вартість закупівлі3 200,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-13-003153-a
ОписЛічильні прилади
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7"Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН01984004
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоМ. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, САМАРСЬКИЙ Р-Н
Завершення періоду уточнень2018-11-16 23:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2018-11-16 23:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2018-11-21 23:00:00
Дата оновлення2018-11-13 21:20:08
Сторінки:

За результатами проведеного Рахунковою палатою аудиту системи електронних закупівель Прозорро, Служба безпеки України ініціювала позапланову перевірку технічного захисту інформації. Позапланову перевірку проведе Держслужба спеціального зв’язку та захисту інформації.

У звіті по аудиту системи Прозорро, Рахункова палата вказала на «істотні недоліки експлуатації інформаційно-телекомунікаційної системи», в тому числі відсутність проектної та експлуатаційної документації та комплексної системи захисту інформації. Це послужило головним поштовхом до призначення перевірки.

Подальші заходи щодо виправлення недоліків при експлуатації ІТС ProZorro ДП Прозорро будуть визначені за результатами перевірки.

Закупівлю ліків державними структурами в Україні тепер легко контролювати за допомогою системи електронних торгів Прозорро. В результаті інтеграції переліку ліків з Державного реєстру лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України актуальний список ліків буде відразу розміщуватися в систему електронних закупівель ProZorrо. Це дасть можливість замовникам відразу вибрати коректну назву ліків з офіційного списку і не плутатися в назвах.

Учасники теж зможуть швидко і легко за допомогою фільтрів знайти цікавий для них тендер, а також уникнути зайвих питань за погодженням назв і предмета закупівлі. Така інтеграція переліку ліків з Державного реєстру дозволить контролювати закупівлі ліків в системі Прозорро. Тепер стане просто визначити за якими цінами, і в яких регіонах замовники закуповують ліки, а також легко виявити завищення ціни.

Корупційні схеми, пов’язані з маніпулюванням назвами ліків тепер стануть вкрай скрутними.

Дороги – одна з найбільших проблем в нашій країні, не тільки за станом їх якості, а й за рівнем корупції в даній галузі. Мабуть одне з іншим пов’язано безпосередньо. Переклад даної галузі в систему Прозорро не показав особливої ​​зміни. Справа в тому, що учасники тендеру по ремонту доріг заздалегідь домовляються між собою про ціну, переможця і інші умови. В результаті страждає і бюджет країни, і якість доріг і галузь в цілому.

Дану ситуацію прокоментувала голова Укрдорінвест Олена Криворучко: «Ми вивчали закупівлі в багатьох країнах, ця проблема актуальна і для них, але там зі змовами жорстко борються, а компанії, викриті в змові, більше не можуть брати участь в торгах. В Україні такої практики немає. І на сьогоднішній день дорожня галузь є ідеальним майданчиком для змови учасників торгів. За рахунок цього всі вони так чи інакше залишаються задоволені результатом».

Рішення проблеми в поліпшенні конкурентного середовища та залучення на наш ринок нових гравців з-за кордону. Покарання змовників не буде, поки Україна не перестане займати одне з провідних місць в світі по корупції. Але поліпшення стану наших доріг дуже наболіла проблема. З приводу поліпшення конкурентного середовища в Прозорро в дорожній галузі так висловилася Олена Криворучко: «Для іноземного підрядника перемога на тендері – це гарантія того, що він не даремно витратив кошти на відкриття представництва, перенесення потужностей, підготовку документації. Це його прямі витрати, і він готовий боротися за те, щоб вони не були марними, і його норма рентабельності зберігалася».

Залишається сподіватися, що хтось з боку, зацікавлений в якості своєї роботи, зможе зробити наші дороги краще.

Сайт Центральної виборчої комісії (ЦВК) зламали хакери волонтери з організації «Кіберальянс» з метою вказати на вразливість до кібератаки державних сайтів. Злом проходив по міжсайтовому скриптінгу типу XSS, а факт злому хакери розмістили на своїй сторінці в Facebook.

У ЦВК змушені були прокоментувати ситуацію і заспокоїти громадян. Чиновник Держреєстру Олександр Стельмах підтвердив існуючу проблему, проте вказав на те, що реєстр виборців не пов’язаний з мережею інтернет і знаходиться під надійним захистом. Як аргумент, він за тією ж технологією зламав сайт Прозорро.

Злом Прозорро викликав резонанс в ЗМІ, і з цього приводу коментар дала прес-секретар ProZorro Анна Базима: «Міжсайтовий скриптинг дійсно потенційно небезпечний, але тільки при наявності функції «персональний кабінет» і необхідності авторизації користувачів. У нас цього немає». Незважаючи на гадану беспечність, небезпека все ж є. До кінця поточного місяця в Прозорро обіцяли виправити ситуацію з «діркою» в сайті.

Серед величезного числа тендерів, що проводяться в системі електронних торгів Прозорро.Закупівлі, досить важко відстежити підозрілі закупівлі, що мають корупційну складову. Для оптимізації, прискорення і збільшення точності пошуку таких тендерів в Прозорро була впроваджена система, яка використовує штучний інтелект. Вперше систему представили на фестивалі «ДОЗОРРО Фест – 2018». У Transparency International Ukraine наступним чином прокоментували появу такої системи: «Якщо раніше портал був місцем збору відгуків на підозрілі закупівлі в системі ProZorro, то тепер в його основі буде штучний інтелект, здатний до самостійного навчання. Зокрема, система буде оцінювати кожну закупівлю за сукупністю факторів ризику і відбирати найбільш сумнівні».

Електронна система з штучним інтелектом буде автоматично досліджувати і моніторити тендери, а відомості про сумнівні закупівлі буде передавати громадським організаціям, що входять до спільноти DOZORRO.

Остаточний висновок з приводу об’єктивного ризику знаходження корупції в конкретної закупівлі буде робити вже людина. Технічний координатор порталу ДОЗОРРО Андрій Кучеренко так висловився з приводу впровадження нової системи в Прозорро: «Завдяки такій взаємодії людини і машини, через 2-3 місяці ітерації система почне прогнозувати набагато точніше. Я впевнений, що вже до кінця цього року точність стане дуже високою».

У Прозорро нова система була впроваджена в другій половині липня.

В системі закупівель Прозорро вирішується проблема з видалення бага, що дозволяє довідатися про ціни конкурентів ще до початку процедури аукціону. Дізнатися ціну можна наступним чином. При підтвердженні документації і цінової пропозиції, що відправляється для участі в тендері, учасник користується електронним цифровим підписом. Такий підпис є можливість перевірити на справжність. Це робиться за допомогою спеціальної опції на офіційному сайті Мін’юсту. У вікні перевірки цифрового підпису є функціонал «Зберегти». При натисканні на збереження, документація завантажується на ваш комп’ютер. Відкрити збережений файл можна за допомогою звичайного Блокнота, і там вже знайти ціни конкурентів.

З приводу ситуації, що склалася так висловився генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний: «Така проблема насправді є. І ми її взяли в роботу. Потрібно враховувати, що такий баг є тільки на відкритих європейських процедурах, коли є прекваліфікація. І він не дає можливості шахраювати. Ефект буде, тільки якщо учасників більше двох: тільки тоді є інтрига на аукціоні: де, чия ціна».

Торгів, за якими можна знайти цінову пропозицію конкурентів, реалізується лише близько 1%. Однак, як вважають юристи, якщо хтось з учасників звернутися в суд, то у нього є підстави і шанси зробити торги недійсними.

Системі електронних державних закупівель Прозорро виповнилося 2 роки на початку серпня. Багато що вдалося досягти, але сама система не стоїть на місці і динамічно розвивається. За цей період вдалося заощадити державних коштів на суму близько 52 мільярдів гривень, і провести більше 2 мільйонів тендерів.

На своїй сторінці в Facebook перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефедов так висловився з цього приводу: «Сьогодні два роки з моменту повного переходу всіх закупівель в Україні в електронний формат. Ми не можемо побудувати окремо взятий рай ProZorro, де все буде ідеально, незважаючи на життя поруч. Але ми можемо показати приклад змін, можемо штовхати систему вперед, можемо побудувати нову державну службу в ДП “Прозорро” і департаменті громадських закупівель і можемо стати тією киркою, яка проб’є скелю хоча б в одному місці!».

ProZorro.Продажі отримали і міжнародне визнання. На конкурсі CitiT4I – Challenge, що проходив в Індії в 2017 році, Прозорро отримало нагороду, як найкращий антикорупційний стартап світу. А також нагороду від C5 Accelerate і USA Institute of Peace на конкурсі «The Shield in the Cloud Innovation Challenge».

Аналіз проведених тендерів в Україні по ремонту автодоріг показує, що вони продовжують проходити повз Прозорро. Такий висновок зробили в Офісі ефективного регулювання (BRDO), вони так прокоментували ситуацію: «Витрачаються чи кошти за призначенням? Як так вийшло, що в Тернопільській області ділять одну й ту ж дорогу на відрізки по 200 м і укладають 96 маленьких угод загальною вартістю 14 млн. грн.? Навіщо це робити, запитаєте ви. Все дуже просто – служба автомобільних доріг Тернопільської області розтрощила роботи по ремонту доріг на так звані допорогових значення, тобто на суму менше рівня порогового значення, за якими повинен проходити тендер».

Кошти, що виділяються на ремонт доріг, завжди приваблювали не чистих на руку чиновників. Гроші країни красти можна безкарно, а на дороги наплювати, тому проблема доріг настільки гостра в країні.

Залишається сподіватися, що вийде з тіні витрата бюджетних коштів на ремонт доріг, особливо в тій частині, яка відповідає за прийом якості виконаних підрядниками робіт. В Офісі ефективного регулювання, в свою чергу, запускається новий сервіс, який дозволяє зробити процес реалізації робіт по ремонту доріг більш прозорим. У BRDO так висловилися з цього приводу: «На основі відкритих даних ProZorro і E-data ми будемо аналізувати оголошені тендери, їх переможців і фактичні виплати за виконані роботи. Щомісяця ми будемо публікувати рейтинг областей за цими показниками».

Обійти систему електронних закупівель Прозорро чиновники намагаються з однією єдиною метою – злодійство грошей у держави. Існування системи Прозорро ускладнило їм завдання, адже тепер їх махінації можуть бути оприлюднені і можуть навіть потрапити в ЗМІ із зазначенням прізвищ. А привертати увагу не хочеться. Правова система покарання злодіїв-чиновників практично відсутня в Україні, тому залишається тільки обдурити Прозорро.

Ми пропонуємо три найбільш популяпних способи, якими користуються нечисті на руку чиновники.

Дискваліфікація неугодних учасників

Серед учасників тендера є свій «кишеньковий» учасник, і щоб він здобув перемогу в торгах, навіть зі значно гіршою ціною пропозиції, ми дискваліфікуємо інших учасників, і придумуємо причини їх дискваліфікації, навіть якщо не знаходимо і найменшого приводу для цього. При цьому ігноруємо будь-які, навіть значні проблеми в документах «свого» учасника. Як підсумок, підвищуємо ціну закупівлі для держави і більше грошей забираємо собі в кишеню.

Прописування умов під «свого» постачальника

У вимогах тендерної документації прописуємо специфічні умови, які важко задовольнити звичайним учасникам. Сертифікат випробувань, на отримання якого потрібно 1-1,5 місяця, а тендер через 2 тижні і у свого учасника він є вже і підготовлений заздалегідь. Прописування непринципових, але обов’язкових вимог до товару, наприклад, світло-зелених смужок на кришці, і т.д.

Так вдається відсіяти учасників, які не можуть задовольнити умовам тендерної документації, створені з відвертою метою зменшення здорової конкуренції. Ціна закупівлі буде майже без економії для країни, а в свою кишеню можна побільше покласти, тим більше шанс покарання відсутній практично.

Маскування тендера від інших учасників

Вказуємо майже абстрактну складну назву тендеру, вказуємо його в невідповідну категорію в системі Прозорро, допускаємо, рідку граматичну помилку в назві товару на закупівлю, і ваш тендер не знайдуть звичайні учасники. Своєму «кишеньковому» постачальнику даємо посилання на тендер, і на нього ніхто не приходить, крім тих, хто в темі. Ціна максимальна закупівлі, економії для країни немає, злодійство грошей найкраще.

Сума економії в Прозорро.Закупівлі по областям, 1 півріччя 2018 року

За результатами проведених торгів по закупівлям в системі електронних торгів Прозорро, економія державних коштів склала 12 мільярдів гривень. Лідером, як і раніше, є Київська область. Це пояснюється тим, що ця область робить закупівлі на найбільшу суму, у порівнянні з іншими областями. Трійка лідерів за сумою економії виглядає таким чином: Київська область – 5,9 мільярда гривень, Львівська область – 700 мільйонів гривень, Дніпропетровська область – 680 мільйонів гривень.

Ефективність проведення торгів по областям показує дещо інші результати. Якщо брати на розгляд відношення загальної суми закупівель до заощаджених коштів, то результати по областям будуть виглядати таким чином: Житомирська область – 16,2%, Тернопільська область – 12,5%, Чернігівська область – 8,8%.

У ProZorro пройде позапланова перевірка системи

За результатами проведеного Рахунковою палатою аудиту системи електронних закупівель Прозорро, Служба безпеки України ініціювала позапланову перевірку технічного захисту інформації. Позапланову перевірку проведе Держслужба спеціального зв’язку та захисту інформації. У звіті Подробнее →

За допомогою ProZorro можна контролювати закупівлю ліків

Закупівлю ліків державними структурами в Україні тепер легко контролювати за допомогою системи електронних торгів Прозорро. В результаті інтеграції переліку ліків з Державного реєстру лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України актуальний Подробнее →

Зламані сайти Прозорро і ЦВК, чи будуть негативні наслідки?

Сайт Центральної виборчої комісії (ЦВК) зламали хакери волонтери з організації «Кіберальянс» з метою вказати на вразливість до кібератаки державних сайтів. Злом проходив по міжсайтовому скриптінгу типу XSS, а факт злому Подробнее →

Моніторинг тендерів в Прозорро проводить штучний інтелект

Серед величезного числа тендерів, що проводяться в системі електронних торгів Прозорро.Закупівлі, досить важко відстежити підозрілі закупівлі, що мають корупційну складову. Для оптимізації, прискорення і збільшення точності пошуку таких тендерів в Подробнее →

Як довідатися про ціни конкурентів до початку процедури закупівель в Прозорро – виявився баг системи

В системі закупівель Прозорро вирішується проблема з видалення бага, що дозволяє довідатися про ціни конкурентів ще до початку процедури аукціону. Дізнатися ціну можна наступним чином. При підтвердженні документації і цінової Подробнее →

Прозорро 2 роки, чого вдалося досягти?

Системі електронних державних закупівель Прозорро виповнилося 2 роки на початку серпня. Багато що вдалося досягти, але сама система не стоїть на місці і динамічно розвивається. За цей період вдалося заощадити Подробнее →

Тендери по ремонту доріг продовжують проходити повз Прозорро

Аналіз проведених тендерів в Україні по ремонту автодоріг показує, що вони продовжують проходити повз Прозорро. Такий висновок зробили в Офісі ефективного регулювання (BRDO), вони так прокоментували ситуацію: «Витрачаються чи кошти Подробнее →

Як чиновники обманюють систему Прозорро, три способи

Обійти систему електронних закупівель Прозорро чиновники намагаються з однією єдиною метою – злодійство грошей у держави. Існування системи Прозорро ускладнило їм завдання, адже тепер їх махінації можуть бути оприлюднені і Подробнее →

Економія в Прозорро.Закупівлі за перше півріччя 2018 року склала 12 млрд гривень

За результатами проведених торгів по закупівлям в системі електронних торгів Прозорро, економія державних коштів склала 12 мільярдів гривень. Лідером, як і раніше, є Київська область. Це пояснюється тим, що ця Подробнее →