Закупівельну діяльність бюджетні підприємства і організації здійснюють через систему електронних публічних торгів Прозорро, а також в повній відповідності з Законом «Про державні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. Існують різні варіанти проведення процедури торгів, вони залежать від предмета закупівлі, а також від очікуваної вартості. У разі, коли очікувана вартість закупівлі товарів або послуг не перевищуватиме 200 тисяч гривень, а закупівля робіт не буде перевищувати 1,5 мільйона гривень, то така закупівля може вважатися допороговими торгами.
Допорогові закупівлі на державному підприємстві (Замовник) здійснює тендерний комітет або спеціально призначена відповідальна уповноважена особа. Який саме варіант буде реалізувати замовник, залежить виключно від його переваг. При допороговій закупівлі замовник вибирає учасника, який надав найкращу тендерну пропозицію, призначає його переможцем, кваліфікує і підписує з ним договір. Такий договір в обов’язковому порядку і в повному обсязі розміщується в системі електронних торгів в публічному доступі. Це дозволить контролюючим органам, що стежать за правильністю проведення закупівельної діяльності, виявити помилки або зловмисні корупційні дії.
Щоб найбільш ефективно проводити допорогові торги, замовнику слід на підприємстві затвердити Положення про проведення допорогових закупівель. Таке Положення буде описувати, з яких етапів, і в якій послідовності буде проходити процедура торгів, а також, які умови і вимоги пред’являються учасникам тендеру. Положення регламентує процедуру торгів.
Як і будь-який інший варіант проведення закупівель, допорогові торги також повинні бути опубліковані і затверджені в річному плані закупівель та доповнень до нього.