Антимонопольний комітет України (АМКУ), скаргу учасника на дії замовника при проведенні держзакупівель в системі Прозорро може і не прийняти до розгляду зовсім. Це відбувається в 31,6% випадків, так в чому ж причина?
Подача скарги учасником повинна проходити за правилами і у встановлені терміни. Саме в цьому випадку АМКУ занесе її в реєстр і заведе на неї реєстраційну картку, а потім розгляне і прийме рішення по ній. Щоб скаргу взагалі прийняли до розгляду, слід враховувати такі важливі правила:
- скарга повинна бути подана тільки в системі Прозорро;
 - претензію необхідно подавати у строки, встановлені законодавством;
 - скарга повинна бути оформлена відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
 - скарга повинна містити претензію на конкретні дії замовника;
 - до претензії слід прикріпити документи або інші дані в електронному вигляді, що підтверджують правоту учасника;
 - при подачі скарги слід внести плату за її розгляд.
 
Якщо ви хочете, щоб АМКУ розглянув вашу претензію до замовника, тоді вам слід дотримуватися правил і законодавства при подачі відповідної скарги. В іншому випадку її можуть навіть не допустити до розгляду.