За Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, закупівлі товарів, робіт або послуг держпідприємствами та установами проходять в публічному, електронному форматі. Проведення закупівель ділиться на етапи, і першим етапом, після публікації тендера і тендерної документації, настає період уточнень. У цей період учасники можуть задати замовнику уточнюючі питання або звернутися до нього зі скаргою, з метою усунути помилку або змінити умови проведення тендеру.
Якщо замовник отримав від учасника скаргу в період уточнень, то він зобов’язаний відреагувати на неї у встановлені законодавством терміни. Сама скарга, як і відповідь на неї замовника, повинні бути опубліковані в системі електронних торгів в публічному доступі. Час публікації скарги і час публікації відповіді на неї також знаходяться в публічному доступі. Якщо замовник не планує реагувати на скаргу і залишить умови проведення тендеру без змін, то в своїй відповіді він зобов’язаний аргументувати своє рішення. Учасник, який залишився незадоволеним таким рішенням замовника, може подати скаргу на розгляд спеціальній Комісії.