Коли слід проводити процедуру конкурентного діалогу?

statut44У деяких ситуаціях замовнику може знадобитися визначити всі характеристики майбутнього предмета закупівлі, і відразу опублікувати тендер із зазначенням очікуваної вартості не представляється можливим. В цьому випадку можна застосувати процедуру конкурентного діалогу. Дану процедуру слід застосовувати у випадках, коли предметом закупівлі є замовлення будівельних, дослідницьких, наукових або конструкторських робіт, а також при закупівлі юридичних або консультаційних послуг, при розробці програмних продуктів та інформаційних технологій, і в будь-яких інших відповідних ситуаціях.

Щоб правильно скористатися процедурою конкурентного діалогу, слід дотримуватися встановленої Законом «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року форми і термінів подачі оголошення. При використанні процедури конкурентного діалогу, замовнику необхідно надати найбільш повну інформацію про предмет закупівлі. Сам предмет закупівлі повинен в обов’язковому порядку бути опублікований і врахований в річному плані закупівлі, затвердженому тендерним комітетом підприємства замовника.

Якщо вартість предмета закупівлі, до якого застосовується процедура конкурентного діалогу, узгоджується зі статтею 10 частиною 4 Закону № 922-VIII, в цьому випадку слід опублікувати оголошення про застосування процедури не раніше, ніж за 15 календарних днів до дати розкриття тендерної документації. Якщо очікувана вартість вище зазначеної в Законі, то не менше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *