Про скарги учасників при проведенні торгів Прозорро

Система проведення закупівель Прозорро, що працює відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, має на увазі можливість публічного звернення учасника торгів до замовника в разі, якщо він виявив порушення або помилки в процедурі проведення торгів. Якщо замовник не реагує на таке звернення, або відмовляється виправляти помилки, то учасник може звернутися в арбітраж – спеціально працюючу Комісію з розгляду таких скарг.

З початку роботи системи електронних торгів було подано учасниками 38,93 тисячі скарг на замовників. При цьому загальна кількість учасників, що скаржаться становить 7,91 тисяч. 63,1% скарг доводиться на допорогові закупівлі. При цьому на рішення замовника учасники скаржилися 27,72 тисячі разів, а на помилки в процедурі проведення торгів 11,21 тисяч разів. За час роботи Комісії вдалося задовольнити 27,9% від усіх скарг учасників. Загальна кількість торгів, які пройшли зі скаргами досить висока 2,7% від загальної кількості закупівель.

Найбільш часто скарги подавалися на категорію закупівель “офісна та комп’ютерна техніка”, потім “будівельні роботи та ремонт”, третє місце зайняла категорія “медобладнання та фармпродукція”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *