Якщо закупівлі не відбулися, які дії може зробити замовник?

Закупівлі товарів, послуг або робіт бюджетні компанії здійснюють за допомогою системи електронних торгів та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. Якщо замовнику не вдалося провести закупівлю, (кількість учасників не вистачило або настали які-небудь інші об’єктивні причини), а в товарах, послугах або закупівлі робіт він як і раніше потребує, то він може оголосити повторний тендер.

Якщо причиною провалу минулих торгів була маленька кількість учасників, то замовник може дещо змінити умови проведення тендеру. Найбільш дієвим методом є збільшення бюджету закупівлі, особливо якщо минула очікувана вартість закупівлі була нижчою за ринкову ціну. Замовнику не забороняється залучати до закупівель тих постачальників, з якими він колись працював, і які надавали хороші умови роботи. Як варіант, замовник може знизити вимоги до кваліфікації учасників, особливо це стосується тих критеріїв, які не вплинуть на якість тендерної пропозиції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *