Закупівлі товарів, робіт і послуг компанії з державним забезпеченням зобов’язані здійснювати через електронну систему, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. У цій системі в публічному доступі можна звертатися до замовника з метою уточнення тендерної документації або з вимогою усунення порушення. На таку вимогу замовник зобов’язаний дати відповідь протягом 3 днів з моменту його публікації, а потім або погодитися з вимогою та усунути порушення, або не погодитися і дати обгрунтування своєї незгоди. Вимоги можуть стосуватися порушень, як в самому проведенні торгів, так і в призначенні переможця онлайн аукціону. В останньому випадку вимоги можуть бути розглянуті тільки до підписання договору з переможцем, а в учасників є час для звернення з подібною вимогою.
Вимога знаходиться в публічному доступі, і за фактом її розгляду замовником, вона набуває статусу «Задоволено», «Незадоволено» або «Відхилено». В останньому випадку замовник повинен обґрунтувати своє рішення. Вимога, після розгляду отримує статус «розглянуто Замовником», і в учасника, який опублікував цю вимогу є 2 дні на те, щоб оцінити відповідь. Оцінка відповіді замовника може носити два варіанти. «Задовільно», тобто позитивна оцінка, в результаті звернення вважається закритим. «Незадовільно» – в цьому випадку вимога буде вважатися «зверненням» і її розглядатиме спеціальна Комісія.
Якщо на публікацію рішення замовника з приводу звернення ініціатор не дав жодної відповіді протягом 3-х днів, то таке звернення автоматично закривається і отримує статус «Вичерпано».