X

Протягом якого періоду Комісія з розгляду скарг розглядає звернення?

При проведенні відкритих електронних торгів із закупівлі товарів, послуг і робіт підприємствами, що знаходяться на державному забезпеченні, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, визначається переможець, і вказуються умови роботи з ним. Решта учасників торгів можуть подати скаргу спеціальній Комісії, якщо вони не згодні з результатом аукціону або побачили порушення при його проведенні.

Комісія зобов’язана розглянути таку скаргу протягом 14 календарних днів з моменту подачі звернення до розгляду. Після розгляду Комісією звернення, рішення в системі електронних закупівель отримує статус «Розглянуто Комісією». Саме рішення публікується протягом 5 робочих днів з моменту розгляду звернення Комісією. Слід уточнити, що рішення Комісії не є прямим керівництвом до дії для замовника і носить рекомендаційний характер. На підставі рішення Комісії замовник може переглянути результати торгів, може залишити без зміни існуюче рішення або повністю скасувати закупівлю.

marlbo4p_pavel: